خدمات پرستاری امیدنرسینگ خدمات پرستاری امیدنرسینگ .

خدمات پرستاری امیدنرسینگ

ویزیت پزشک در منزل

اگر در منزل بیمار بدحال، استراحت مطلق یا سالمند دارید و مراجعه به مطب یا مراکز درمانی برای شما دشوار است می توانید از خدمات پزشک در منزل استفاده نمایید. مراکز پرستاری نظیر موسسه امید نرسینگ آماده اعزام پزشک عمومی، پرستار بیمار ، پرستار کودک و سالمند می باشد. می توانید با یک تماس با این مرکز درخواست پزشک یا پرستار در منزل نمایید.

در این مقاله به مزیت های ویزیت پزشک در منزل خواهیم پرداخت پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید. 

خدمات موسسه پرستاری امید:

پرستار کودک در منزل

پرستار همراه بیمار

پرستار سالمند در منزل

چه زمانی نیاز به ویزیت پزشک در منزل داریم؟

1- بررسی بیماری :

اگر مریض بدحال دارید یا به دلیل محدودیت های حرکتی برای بیمار قادر به مراجعه به مراکز درمانی یا مطب پزشک نیستید می توانید از پزشک عمومی در منزل کمک بگیرید. برای بیماریهایی نظیر سرماخوردگی، فشار خون بالا، قند خون و … می توان از خدمات پزشک عمومی استفاده کرد.

2- مراقبت بیماران دیابتی:

برخی بیماران بستری در منزل دارای بیماری هایی مثل دیابت نیز هستند که برای معاینه و چک کردن قند خون لازم است پزشک آنها را ویزیت کند. پزشک در منزل با ویزیت بیمار و مشاهده آزمایش قند خون فرد بیمار می تواند دارو و رژیم غذایی مناسب را برای بیمار تجویز نماید.

3- مراقب ارتوپدی:

بیمارانی که قادر به حرکت نیستند یا دچار شکستگی استخوان، آرتروز، گرفتگی عضلات و درد مفاصل هستند و مراجعه به مراکز ارتوپدی برایشان دشوار است می توانند از پزشک متخصص شکستگی یا مراقب ارتوپدی در منزل کمک بگیرند. پزشک می تواند تمرینات لازم را در این مورد برای بیمار تعیین کند.

4- مراقبت از بیماران قلبی:

برخی افراد که از بیماری قلبی رنج می برند و یا تحت عمل قلب قرار گرفته اند پس از مدتی که از بیمارستان مرخص می شوند در منزل باید تحت نظر باشند. نظارت عملکرد قلب بسیار در این بیماران مهم است. اینگونه بیماران به دلیل اینکه باید در استراحت مطلق باشند می توان از کمک پزشک در منزل برای کنترل کردن عملکرد قلب کمک گرفت.

5- پزشک کودک:

برخی کودکان خصوصا کودکان مبتلا به اوتیسم ترس زیادی از مراکز درمانی و مطب دارند. در این گونه موارد می توان از پزشک در منزل برای ویزیت و تجویز دارو در منزل کمک خواست. کودک در منزل و در اتاق خودش احساس آرامش می کند و بیشتر با پزشک همکاری خواهد نمود.

6- پزشک سالمندان:

سالمندان معمولا به بیماریهای گوناگونی از قبیل دیابت، چربی خون، قند خون، دردهای مفصلی و استخوانی و سایر بیماریها دچار هستند.  همین طور از نظر عاطفی نیاز به محبت و مراقبت دارند. استفاده از ویزیت پزشک در منزل ایجاد صمیمیت بیشتری بین او و بیمار می کند و سالمندان به این امر رضایت بیشتری دارند.

شرکت امید نرسینگ با تجربه چند ساله و همکاری با موسسه الفاطب، هر گونه خدمات پرستاری و پرستاری افراد سالمند و کودکان شما را انجام می‌دهد.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .


برچسب: پرستار سالمند،پرستار کودک،موسسه امید نرسینگ،پزشک در منزل،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۸:۱۹ توسط:omidnursing موضوع: نظرات (0)